this is my hometown

 
Om en vecka står jag längst fram på friends arena och sjunger med gråten i halsen tillsammans med världens absolut bästa artist. När jag hörde och såg den här videon kunde jag inte hålla tårarna i styr. jag kan verkligen inte förklara min kärlek till den här mannen och hans låtar. I hela mitt liv har jag lyssnat på hans musik tack vare pappa. Jag somnade till hans musik när jag bara var några månader gammal. Tanken på att jag kanske kommer nudda honom på fredag gör mig helt svimfärdig. Jag kan verkligen inte förklara hur jag känner. Han är och kommer alltid att vara den största artisten genom tiderna för mig. Jag ska se honom på både fredag och lördag. Alltså detta är helt sinnessjukt. om en vecka!! min 5e och 6e konsert och det kommer bli helt magiskt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0