22 april

inte mitt fel att bloggen har varit tråkig senaste dagarna.. jag har inte varit hemma och min blogg.se-app på mobilen har inte fungerat.. värdelöst. iallafall, jag har haft en kanon bra helg verkligen, i fredags var det myskväll för hela slanten tillsammans med min underbara emilia, sallad, glass och let's dance och en massa prat och skratt. På lördagen åkte vi hem till mig och hängde lite sedan åkte vi hem till emilia igen och fixade iodrning oss för kvällen, det blev en lite spontanutgång vilket resulterade till nyktert från min sida men det var en trevlig och rolig kväll. Söndagen åkte jag på kallas för att fira farfar 81 år och därefter tog jag bussen till söderköping där jag tillbringade resterande dagen tillsammans med min kärlek, blev en vårpromenad i solen samt åt glass. bättre helg får man leta efter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0