då var det dags igen

godmorgon världen !
gick upp 7.45 och är helt död kan jag lova.. kunde ju inte somna igår kväll och låg vaken ett bra tag
och nu på morgonen vill man ju bara helst av allt ligga kvar i sin sköna säng hela dagen, men men nu är jag uppe iaf och har fixat klart mig och snart bär det av till bussen och sedan en lång skoldag med engelska-två tema lektioner och sist men inte minst idrott och slutar kl fyra jippie !!
nae nu ska jag inte klaga, ska ju bli skönt att komma igång med lite normala vanor igen eller vad säger ni ? hmm ;)
men det ska bli himla trevligt att träffa alla underbara klasskompisar osv igen har ju faktiskt längtat efter dom
ae nu måste jag rusa till bussen vi höres när jag kommer hem puss och ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0