LOOOOOV

underbara fredag som idag innebär att vi har påsklov!
det behövs verkligen kan jag säga. skolan idag var seg även fast vi slutade 12 kan nog bero på att jag känner mig lite halv sjuk.. men ska nog se till att bli frisk snarast!
efter skolan drog emilia,emilia,lina och jag till candyland och shoppa godis och chips. tjejerna åker nämligen till turkiet på träningsläger på söndag ni får ha det underbar bra brudar!
och jag drar om några timmar till gotland med min fina vän emma. woho så härligt det ska bli!
så det här blir nog sista inlägget innan jag kommer hem igen på onsdag. har nog tyvärr inte tillgång till dator plus att jag kommer ha mycket annat för mig! så ni får stå ut helt enkelt. tror ni klarar er ;)
HA DET SÅ BRA
så höres vi när jag kommer hem igen!



en bild från gotland i sommras.

Kommentarer
Postat av: emilia

haha, tack för att du tänker på oss. Vi kommer ha det jättebra och jag hoppas att Gotland blir det samma! :)

2011-04-17 @ 16:29:29
URL: http://decemberbarnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0