se, upplev, älska

nu är det fredag woho vad jag älskar att gå hem från skolan på fredagar för då har man en hel helg framför sig!
imorse när jag vaknade fick jag värsta chocken att det låg snö på backen.. liksom det är bara oktober än så länge?
men ändå lite mysigt tycker jag det är men snön kunde ha väntat lite innan den kom
skolan var rätt så soft idag hade tema första lektionen och arbetade med människans utveckling och sista lektionen kollade vi klart på nothing hill på engelskan,sedan slutade vi kl 2
mamma kom och hämtade mig så gick vi en promenad med hunden
nu sitter jag och dunkar musik i mitt rum och njuter av att det är helgt, mmmmm marabou skönt är det
ikväll ska jag träffa emmutt så får vi se vad som händer och sådär.
kraaam!
sitter och mummsar mackor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0