HELG ! ! !

skolan vad som sagt väldigt soft idag bara kolla film typ , efter skolan åkte jag ner till staden och mötte upp wajki
vi tog en fika och pratade ut om massa saker som vi alltid måste göra när vi ses, hahah
sedan gick vi omkring och kollade lite och jag hittade verkligen ingenting som jag ska ha på mig imorgon..
men det löser sig på nått sett hoppas wajkipajki kan komma förbi imorn med lite coola kläder som jag kan låna av henne! hihi
vid halv fem mötte jag upp frugan och vi tog bussen hem
sedan när jag kom hem åkte jag med mamma direkt till coop forum och handlade
nu har jag precis dammsugit hela övervåningen och dunkar musik och väntar på mat
ikväll blir det en mysig hemmakväll med idol,chips och cider myyyyssigt


dagens outfit


tröjja : monki
jeans: bikbok
jeans väst/jacka : vero moda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0