degar.

godkväll bloggen
var ute och sprang en sväng som sagt förut och fyfabian så skönt det var efteråt
dock fick jag jätte ont i benhinnorna när jag sprang och min astma var ju inte heller det roligaste..
men bara att kämpa på ändå om man vill få tillbaka konditionen (y)
nu sitter jag och myser med värme ljus i mitt rum och ska snart ta och krypa ner i sängen och sova
imorgon är det äntligen fredag ! wohoo
får se vad helgen har att erbjuda, men jag ska iallafall träffa frugan imorgon så får vi se vad vi hittar på
aja nu ska jag mysa vidare och sen sova vi höres imorgon underbara läsare
puss och godnatt <3
en bild på mig och lollo från skolan i onsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0