hemma dag idag också

hejsan hoppsan :)

bestämde mig för att vara hemma idag också för mådde inte helt prima
vaknade vid halv 12 ungefär
satte mig vid datan ett tag och sedan lagade jag tacos till mig själv mmm så gott(a)
sedan började jag med hemkunskaps uppgiften
mamma kom hem vid halv 2 och vid 2 hade jag utvecklingssamtal ( det gick bra )
sedan hem och plugga ännu mera
tog en paus och mamma, jag och doris dutt ( min knäppa hund) tog en 40 minuters promenad i det fina vårvädret
sedan hem och plugga ännu mera och nu tror jag att jag är klar med hemkunskapsuppgiften
gjorde också idrotts inlämningsuppgiften men den är klar nu ! skööööööönt

nu orkar jag inte plugga mera faktiskt , så ska väl kolla på någon film eller nått
pussssssssssss


min fina lunch med tacos och coca cola


promenad med doooooooooris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0