26 mars

det har inte funkat så bra för mig och min mobil idag, har försökt att blogga under dagen men internet ville inte samarbeta med mig så det blev inget av och nu har det lagt av helt och hållet på mobilen så jag kan tydligen inte ta emot några sms.. bajskorv på det faktiskt! aja det har varit en mycket bra dag ändå såklart, vaknade bredvid min twini och vi åt en god och ordentlig frukost och sedan begav vi oss till gymmet där jag mötte upp ewelina som jag inte träffat på jätte länge, gymmade i cirkus 70 minuter och jag köttade på som fasen kände jag och det behövdes eftersom jag inte gymmat på ett tag nu. men nu jävlar måste det bli allvar på den där skiten. kom hem runt fem och då hoppade jag in i duschen och sedan gick jag över till lisa och bakade chokladmuffins mums. ( men nu räcker det med sötsaker ). känner för att skriva av mig lite ikväll så ni får leva med att läsa en del men det kan ju vara trevligt ibland om det är något intressant att läsa right?? ;). Har skolångest så det bara sjunger om det imorgon börjar jag klockan 1 och har bara två lektioner och det är ju skönt men ändå ångest över att ens gå dit vet inte varför jag gillar ju skolan!? på torsdag får vi äntligen våra studentmösser och jag är så exalterad, nu är det inte långt kvar hörröni! har haft ett par dåliga dagar senaste veckan och det suger verkligen men som tur är har jag underbara människor runt mig. saknar min pojkvän som är i Västervik vilket han bara har varit i en dag men ändå.. kärlek är en märklig känsla. ae nu bablar jag på alldeles för mycket känner jag kanske dags att sätta punkt här och försöka sova. aa låter som en bra idé, klapp på axeln till er som orkade läsa klart det här inlägget jag vet nämligen själv hur segt det är att sitta och läsa texter på bloggar ibland hihi. kolla ändå fortsätter jag skriva? fingrarna går i ett känner jag.. haha! ae men seriöst nu godnatt på er mina fina läsare vi hörs mer imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0