Go pikon Go

nu jävlar är jag igång... Hoppas jag!! förutom mensverk och ont i ryggen känner jag mig bra. Efter ett tränings pass hemma på golvet la jag mig precis ny duschad och ny ätat ( eller hur man nu kan skriva det ) i sängen och ska kolla på flera avsnitt av gossip innan jag ska sova. bilden jag lägger upp ska göra att jag själv blir mer peppad, sådär ser jag ut nu och i sommar ska ja ha en helt annan kropp! Man måste tro på sig själv och fortsätta även fast det är svårt! För nu jävlar vill jag ha förändring.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför vill du ändra på den kroppen? :o

Svar: jag känner mig inte helt nöjd med den kroppen jag har nu, men tack så jätte mycket det värmer ! :)
pikon.blogg.se

2013-01-11 @ 17:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0