13 januari 2013

 
det blev ganska sent inatt då älskling och jag inte kunde somna, så vi låg och kollade på film fram till klockan ett , sen vart vi jätte sugna på MAX så vi tog bilen in till stan och köpte lite mat i drive in. sedan åkte vi hem till mig igen och hade picknick på mitt golv och fortsatta kolla på film. vi somnade inte förrens halv fyra ungefär och sov till ett idag. jag gjorde frukost på sängen till honom och sen låg vi bara och myste i sängen tills han skulle åka hem vid halv tre . resten av dagen har jag kollat på film och pluggat lite. ska strax göra lite styrke träning här hemma och sedan ut och ta en PW med lisa. har största söndagsångesten... usch för detta! MEN bara 27 dagar kvar till Thailand. (a) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0