jag lever!

jo även fast jag inte trodde det ett tag där så är jag fortfarande kvar på jorden, ingen ny dimention ännu iallafall. skönt hörrö ni. pluggar dock fortfarande men måste väl ge upp snart för mitt huvud börjar värka och skriker efter film och min säng. ska bara dricka upp mitt chai te och skriva några rader till på den här förbaskade religionsuppgiften, vet nog inte hur många gånger jag har skrivit religion idag... men någ snackat om det, imorgon är det fredag och den består av mentalträning - studiebesök på Östgötateatern och avslutar dagen med engelska. i helgen ska jag på introdagar på jobbet. får hoppas det blir skoj. det lär det ju bli eftersom vi ska öva på den nya bamseteatern ( bamse i djungeln ) ååh så mysigt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0