avokado med keso

deckade i min säng direkt jag kom hem från skolan ( efter att jag ätit mellis och duschat ) sov i kanske en timma? har faktiskt ingen aning för sen väckte pappa mig och sa att det var mat. resten av kvällen har jag suttit och skrivit Studentinbjudningar. nu är det fan inte långt kvar hörreni!! jösses. nu sitter jag i min säng och dricker världens godaste hallotee, ska snart krypa ner i sängen igen och sova, att man alltid är så seg på måndagar.. imorgon har jag endast svenska klockan 10.00 och därefter gym och friskvård och då ska det gymmas ordentligt. hela kroppen ska trimmas! 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag antastar dig lite bakifrån bara hihiiihihhi
hahah världens snyggaste!!

2013-04-23 @ 23:35:17
URL: http://sparklingpassion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0