12 april

vilken bra dag det här blev trots det tråkiga vädret. i skolan var vi på studiebesök på det stället där de tillverkar all material till olika teaterföreställninar och andra föreställningar, väldigt intressant var det! kom hem till sommarvägen med lisa vid 3 tiden och då fick jag stå ut med en redigt panikslagen tjej som inte visste hur hon skulle göra med studentklänningsvalet.. jobbigt det där hörreni! vid klockan 17 övningkörde jag in till stan och släppte av mamma, lisa och sofie och därefter fortsatte pappa och jag och handlade thaimat och sedan begav vi oss mot De Geerteatern där det var Stand-Up show R.E.A med bland annat Anders Lundin och Ola Forssmed. Fyfabian vilket underbar och rolig show det var. tre timmar med humor och skratt! jag kunde faktiskt inte fått en bättre fredag. nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova för imorgon blir det upp tidigt även fast det är lördag... ska nämligen till djurparken och träna på den nya bamseteatern med jobbet. förutom att jag fruktar att gå upp imorgonbitti ser jag verkligen fram emot att träffa mina saknade vänner bamse,lilleskutt och alla deras vänner. wiie!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0