vi dansar alltid nyktra

hemkommen från en mycket mysig och trevlig kväll med min sköna underbara böna joline. vi bestämde oss för att utforska nattlivet på ett nyktert sett ikväll. började med att vi satte oss på världens någon timma sedan åkte vi bilen ner till hugo och dansade helt själva och galna på dansgolvet, minglade runt lite, dansade lite till, iaktog alla de fulla människorna och chokerande tänkte vi ( ser vi verkligen ut sådär och luktar vi verkligen sådär när vi är lite dragna?) ups!  slutade med att vi tog bilen hem vid halv 1 och hade våra eget party där istället. IM A BIG BIG GIRL, eller vad säger du jollis?  nu ska jag sova för imorgon ska jag upp ganska tidigt för att befinna mig i resecentrum halv 1 för att sedan spendera dagen på ikano och ikea med joline och ewelina. godnatt vänner :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0