love this

spenderat hela kvällen i köket då jag har bakat smörgåstårtan som jag ska bjuda på praktiken imorgon. hopppas hoppas att den blir god.. man vet ju aldrig liksom? usch hatar att bjuda på saker som jag själv har gjort.. haha.
nu sitter jag i sängen och fryser som vanligt, pratade nyss med min älskling i telefonen och han har skadat handen stackarn... krya på dig <3 ska snart ta fram träningsmattan så ska jag träna lite styrka här hemma. sedan ska jag försöka få med min lisa ut på en PW. för övrigt sitter jag och drömmer mig bort lite, vill så gärna tatuera mig snart, helst innan Thailand. så ska föröska spara lite pengar så jag kan göra en fin liten stämpel på kroppen till dess. måste bara bli helt säker på vad det ska bli.. det kommer ju trots allt sitta kvar livet ut. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0