5 november

skulle ha varit lite duktig och åkt in och gymmat innan praktiken idag, men eftersom att jag somnade vid halv 4 inatt av någon konstig anledning bestämde jag mig istället för att ta en sovmorgon och gå direkt till praktiken när jag börjad där klockan 11. kul att vara tillbaka igen efter höstlovet faktiskt. kommer sakna att gå dit varje dag sen när skolan börjar.. buhu. nu sitter jag hemma i min säng och försöker komma igång med den där jääääävla praktikuppgiften som jag inte fattar någonting utav.. största paniken och ångesten har jag över den uppgiften alltså. fyfabian!! ska nog ta mig en liten tupplur så tar jag tag i den senare. orkar inte just nu! hihi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0