11 november

en trevlig kväll igår när vi firade bästisen, några saker kanske gick över styr men det hör ju till när man fyller 18 eller vad säger du lisa ?;) blev som sagt förfest hemma hos henne med världens bästa tjejer därefter åkte vi en sväng till T3 och sen vidare till puls. pojken kom och hämta mig redan vid 1 eftersom jag var lite opepp på att fortsätta dansa. men det blev en lyckad kväll ändå. idag vaknade jag upp hemma hos älsklingen lite smått bakis, tog bussen hem vid halv 3. har bara legat och tagit det lugnt i sängen. tog en promenad med lisa förut. nu ligger jag i sängen och ser lite film. ska sova snart eftersom jag ska till gymmet 8.10 imorgon! nattti nattti. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0