går inget vidare bra med bloggandet

har så himla mycket i skolan och i livet att jag inte hinner tänka så mycket på att skriva här på bloggen..
förlåt förlåt! ska komma igång på riktigt så fort jag får tiden att göra det vilket jag hoppas på blir snart.
sommaren är ju här nu, dock kanske inte i dag och veckan framåt men förra veckan var det fin fint väder iallafall.
nu ska jag plugga lite naturkunskap sedan sussa är så himla trött. lovar att jag skriver imorgon också! puss på er :)
slänger in tre bilder på nyinköpta godsaker som passar perfekt i sommar.
platåskor - Style By Tyra - 50 :-


rosa bikini - cubus - överdel 179 :-, underdel ( ej med på bilden ) 79 :-


gult linne - monki - 100 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0