freeeeedag!

äntligen helg igen!
matte b i tre timmar idag igen vilket tar dööd på min hjärna, drog sedan till stan med amanda och köpte förköp till krogen imorgon. jag vart även så sjutk sugen på pepparchips att jag var tvungen att springa in på ica och handla men sen när jag skulle handla det så funkar inte mitt eller amandas bankkort där just då.. blev hämtad av pappa och då sprang jag fort in på konsum i åby och köpte mina efterlängtade chips!!.. när jag väl har bestämt mig att ha chips då ska jag ha det ..  ska snart dra mig ner till bussen och vidare till stan med cathrine och johanna där vi ska tillbringa kvällen på manesa. ha en bra kväll godningar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0