25 maj

nu är jag tillbaka efter några dagars bloggtorka. har haft så mycket annat att tänka på att jag inte har haft tid.
igår hade jag en väldigt bra dag måste jag säga, slutade skolan klockan tolv sedan åkte jag och tjejerna till stan och inhandlade sallad och massa jordgubbar och satte oss i folkparken och hade en mysig picknik i tre timmar sedan tog vi en promenad till halvars och åt god glass sedan hade vi tjejkväll med melodifestivalen hemma hos emilia och sedan sov vi kvar där. helt underbar dag! nu sitter jag hemma hos emilia igen och ska snart börja fixa iordning mig för ikväll blir det 22 års fest woppwopp. hoppas ni får en fin fredag, jag började denna helg med middagsmys på lindhals med vännerna iallafall. TOPPEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0