bamse och lilleskutt hoppar ut ur skogen...

rolig arbetsdag idag då jag jobbade på bamsesvärld, hade sångtävlingar i lilleskuttdräckt och talangtävling i bamsedräckt, oh herregud vad jag svettades.. slutade jobbet vid halv 7 och fick då skjuts hem utav pappa, sedan blev det middag och dusch. tog sedan cykeln mot ingelsta för att möta lisafisa som var på väg hem från jobbet. nu ligger jag i sängen och väntar på att hon ska komma över så ska vi se film. leeedig fredag lördag söndag och jag bara njuuuuter!!

bild på mig idag när jag var lilleskutt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötaste lilleskutt ever !

2012-07-05 @ 22:05:09
Postat av: william

gulligt:D & fin header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Sorrowful" Modellbilder som jag har tagit:D

2012-07-05 @ 22:09:48
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0