vila i frid älskade mormor ♥

imorse orkade du inte längre kämpa mot den hemska sjukdomen canser som du fick för drygt ett år sedan.
du var en så fin person, en person som alltid ville alla väl, du lagade alltid så god mat när vi kom och hälsade på och du kallade alltid dina barnbarn för ''mitt lilla hjärta''. jag minns att du hade en nyckelknippa till bilen med ett hjärta på vilket visade att du älskade oss och att vi alltid var med dig när du åkte bil. jag kommer aldrig glömma dig. jag hoppas du har det bättre där upp nu tillsammans med morfar och att ni äntligen är tillsammans igen. vila i frid mormor 




Kommentarer
Postat av: Anonym

rip <3

2012-01-22 @ 17:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0