söndag 29 januari

kvällen igår blev riktigt lyckad och jag tackar alla för en riktigt rolig kväll och grattis igen till jocke och jesper som har fyllt 18 år!
vaknade upp vid ungefär 11 imorse av en pigg amanda som är så gullig och pratglad av sig på morgonen till skilland från hur jag är.. haha. men jag piggnade till ganska så fort.
denna söndag har jag varit iväg och kollat på säng till mig och även förnyat mitt gymkort så nu är det dags att börja biffa igen! imorgon börjar mina tre veckor som praktikant på team sportia får se hur det blir, lite nervös är man ju alltid för första dagen. nu ska jag somna till några avsnit av gossip girl. godnatt
två cambilder från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0