8 december

 
knäppte några fina bilder innan frukost imorse, vilket fint väder man vaknade till denna lördagsmorgon! 
jag är lycklig! två Springsteen konserter ska jag gå på i maj, TVÅ fattar ni hur sjukt det är?! fredagen den 3 maj ska pappa och jag stå i flera timmar i kö för att försöka komma allra längst fram och på lördagen 4 maj ska vi också gå men då följer många vänner till familjen även med. alltså lyckan går inte att beskriva!! 
men nu till denna lördagsdagg, vaknade upp ganska sent idag faktiskt, gjorde lite frukost och satte mig i soffan och kollade på julkalendern, nu har jag städat lite och ska väl börja fixa mig lite snart, eller ta en promenad med mamma om hon har lust när hon kommer hem, annars ska jag ta bussen till pojken senare i eftermiddag och tillbringa min lördagskväll hos honom. hoppas ni får en fin lördag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0