if life could be like in a fairy tales

jag är hemsk på uppdatera denna blogg.. förstår om ni inte orkar läsa den längre ;) 
har legat hemma sjuk i en vecka nu och det känns som jag bara blir sämre, idag fick jag även bihåleinflamation vilket verkligen livar upp stämningen lite extra.woppa!!  har knappt ätit någonting på tre dagar men matlusten liksom försvinner när man är sjuk och andra jobbiga problem finns i luften. klocka är iallafall halv 12 just nu och jag kan inte sova.. blir ingen skola för mig imorgon heller och vad ska jag göra imorgon? jo blir väl att ligga helt död i soffan hela dagen och tycka synd om mig själv och bara tänka.. tänka på allt. orkar inte detta.. inte bara det här med att vara sjuk för jag vet att det går över, jag vet även att det andra också går över med tiden, men just nu gör det så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. jag känner mig som världens minsta människa och jag gör allt för att söka trygghet där jag igentligen inte finner den. jag vet att jag igentligen är en stark person.. men senaste tiden har jag sjunkigt längre och längre ner till botten där jag tillslut har det svårt att ta mig upp till toppen igen. jag vet att allt kommer bli bra tillslut. det är jag inte det minsta rädd för. men varför varför kan jag inte försöka göra något åt det nu med en gång istället för att vänta och sjunka ännu längre ner? det är en fråga som jag ofta ställer mig själv.. men jag vet inte. jag kan inte. inte ännu. jag är inte redo för det än. livet är inte alltid lätt.. men det vet nog alla, men för eller senare, kanske med lite hjälp från andra kommer livet bli så mycket bättre det vet jag. 
Godnatt 

Kommentarer
Postat av: Joline

Ville bara skicka lite kärlek till dig! Vad de än är så kommer allt bli bra och du är världens finaste som är värd att må bäst! ♥

Svar: du är underbar min fina! massor med kärlek till dig, du förtjänar att må bäst du också! saknar dig <3
pikon.blogg.se

2012-08-29 @ 17:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0