ajaj min hals ..

legat hemma i princip hela dagen tillsammans med fredrika och bara kollat på film och tagit det lugnt. har börjat få lite ont i halsen och hoppas inte det blir värre nu.. orkar inte det. imorgon ska jag jobba på bamse vilket gör det lite bättre med tanke på att det är ganska mycket roligare att springa omkring i en bamsedräkt och krama på barn än att stå vid en trampolin. hihi. nu ska jag fortsätta se på film i min ensamhet och försöka att inte känna mig mer ensam än vad jag redan gör.. 
 
jag har förövrigt färgat mitt hår, och det blev svart återigen eftersom jag hade ångest över den hemska utväxten jag hade så var tvungen att färga innan rhodos, så jag får bli blond framåt hösten/vintern då jag har råd med det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0