det har varit en fin tid

igår beslutade simon och jag att vi skulle göra slut med varandra.. det känns så fruktansvärt tomt och det känns som jag förlorat min allra bästa vän, jag kommer sakna tiden vi hade tillsammans något enormt och jag kommer aldrig glömma något utav det vi hade. men jag vet att det kommer bli bra tillslut och jag hoppas att vi kommer kunna hitta tillbaka till varandra som vänner inom en snar framtid för han är en sådan person som jag aldrig vill förlora han är för bra för det. tack för den här tiden simon tjernström 






Kommentarer
Postat av: Anonym

nej! :(

2012-04-12 @ 19:50:48
Postat av: Anonym

<3

2012-04-14 @ 12:42:22
URL: http://loorents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0