dagar i kort

har spenderat mina första dagar på detta påsklov hos min pojke vilket har varit en mycket bra start. vi firar förövrigt 11 månader tillsammans idag älskar honom så himla mycket.
familjen kom och hämtade mig hos tjerna igår och då åkte vi direkt till vikbolandet där det blev påskmiddag med släkten och hej och hå vad mat man fick i sig...
även jag har fått ett litet påskägg av påskharen. jag blir nog aldrig för gammal för såna saker tror jag.
snart ska lisa och jag ta på oss joggingskorna och dra oss ut för en träningsrunda och få bort all påskmat.

började lovet med lunch på GudvadGott med älsklingen

åkte och hälsade på mormor och morfars grav igår innan släktmiddagen
sedan blev det mat på mat och godis på godis
det blev även livemusik från mina fina kusiner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0