var bara tvungen liksom

Hur gammal är du om fem år? 22 år och några månader 
Vem var den senaste du träffade? mamma
Hur lång är du? 1,69
Vilken var den senaste film du såg? serie , the OC
Vem ringde du senast? Lisa thörn
Hur löd ditt senaste sms och till vem? Amanda, diskuterar morgondagen
Vad är dagens planer? OC tittande och sova
Föredrar du att ringa eller skicka sms? föredrar båda , beror på vilket humör jag är på. ha
När vaknade du idag? runt 12
Har du någon gång hittat en katt? ehm ? ohja
Vilken är din favoritplats? sängen 
Vad skrämde dig som barn? mörker och sova själv
Vem fick dig att skratta senast? tjerna
Är du för ung för att äga vinylskivor? ?
Har du stationär eller bärbar dator? bärbar dator
Sover du med eller utan kläder på dig? t-shirt ibland
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota
Är du social? ja men självklart
Vilken är din favoritglass? chokladglass 
Vad skulle du göra om du vann en miljon? spara en stor del och använda resten 
Tycker du om kinamat? älskar kinamat!!
Tycker du om kaffe? nopp
Vad dricker du till frukost? vatten,juice
Sover du på någon särskild sida? alla möjliga sidor
Kan du spela poker? haha nej..
Tycker du om att mysa? jag älskar att mysa, speceillt med nån man tycker om ha ha
Är du en beroendemänniska? aa vissa saker 
Känner du någon med samma födelsedag som din? nae inte vad jag vet
Vill du ha barn? självklart , men vänta ett antal år med det va!
Kan du några andra språk än svenska? engelska dock inget vidare på det
Har du någonsin åkt ambulans? nae
Föredrar du havet eller en pool? hmm båda 
Vad spenderar du helst pengar på? mat och kläder..
Äger du dyra smycken? några få
Vad var det senaste du stoppade i munnen? pomme
Välj ett ärr på din kropp? på min lilltå vet ej varför jag fått det.. inget vidare skrytsamt ärr dirket
Vad har du för ringsignal? standard
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ohja
Flirtar du mycket? nae kan jag inte påstå
Vart togs din profilbild för din blogg? har inget
Kan du byta olja på bilen? aldrig testat
Har du fått fortkörningsböter? inte hänt än 
Läser du dagstidningen? ibland
Prenumererar du på någon veckotidning? nej
Dansar du i bilen? om jag får plats
Vilken radiostation lyssnade du på senast? the voice
När var du i kyrkan senast? kommer inte ihåg
Vad ska du göra nu? äta mackor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0