svar på fråga

frida
är du och han tjerna tillsammans? hur är han som person??
ps, du är super söt !

svar: hej frida! jag och tjerna är inte tillsammans ännu. men vi har träffats under en längre tid nu och måste säga att jag gilla grabben riktigt mycket hihi. så jag tror nog att det kan bli något mellan oss framöver. bara vänta och se som man brukar säga. hur han är som person? han är jätte tråkig, dum och tänkt bara på sig själv.. NEJNEJ skojade bara han är en jätte trevlig kille som jag alltid har roligt med. han är jätte snäll och bryr sig verkligen om andra människor. jag kan inte säga annat än att han är en helt underbar person. en stor puss till honom! dock är han väldigt muppig men så ska det vara tycker jag, har hört från håll och kanter att jag också är det så då passar vi ju?
eller hur ;)hoppas du fick svar på din fråga. ha det kanon! kramkram.



Kommentarer
Postat av: Kungen

Erica Lind <3

2011-05-06 @ 18:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0