helt döööööööd!

oh herregud vad slut jag är i hela kroppen, var på gymmet från kl 9 till halv 12 idag med klassen och körde afrikansdans och ett fyfabians jobbigt styrkepass.. haha alltså jag är helt död !! skakar fortfarande i hela kroppen. men fyfan vad skönt ändå efteråt.
efter gymmet drog vi tjejer till paus och käkade. mums gott! sedan drog emilia och jag omkring lite på staden och sedan till skolan för att hämta lite läxor. sedan kom mamma och hämtade mig och då åkte vi och mötte upp tjerna och hans mamma, (skulle lämna hans fiskmat som han hade glömt i min väska igår ) hahah
nu har jag legat ute och solat lite,. får vi se vad jag ska hitta på. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0