hej oh hå

har precis skrivit klart mitt friskvårds/idrotts arbete som vi har arbetat med i jag vet inte hur länge. så skönt att det är fördiskrivet .. nästan. det jobbigaste är klart iallafall!
just nu borstar jag tänderna och väntar på bättre tider. ae men ska sova snart sovmorgon till 10.10 imorgon rätt skönt faktiskt.
ni hörde väl att bin ladin har dödats ? låt den jäveln inte fila i frid .. fyfan vilken idiot..
ae vill inte prata mer om honom han är inte ens värld att ta upp....

så därför kan jag forstätta med att skriva om att jag sitter här och borstar tänderna med munnen full med tandkräm så måste springa och spotta innan munnen spricker eller nått..
kramkram!

Kommentarer
Postat av: Linnea

vad fin du är Erica, supermysig blogg också, är en trogen läsare hih ;D

2011-05-03 @ 10:15:50
URL: http://liinneaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0