19 mars

solen skinar och nu smälter all snö igen woho!!

igår var det fest hos jonas riktigt trevligt måste jag säga, sedan drog vi en jätte snabbis till matte
tjerna och jag tog bussen hem till mig vid halv 2 inatt och somnade nästan dirket när vi la oss i sängen
vi vaknade runt 11 imorse och då drog han nästan direkt till sin innebandy match. lycka till!
nu har jag duschat och känner mig fresch igen ska käka lite lunch och sedan gå en promenad med linna i det fina vädret.
linna och jag i somras

Kommentarer
Postat av: anna

vilket program redigerar du dina bilder i? picnik.com? kan inte du visa hur du gör ? :)

2011-03-19 @ 14:00:37
Postat av: Linna

Haha , elakt ! hittade du ingen hemskare bild ? <3

2011-03-20 @ 22:31:42
URL: http://linnalajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0