17 mars

hejhejsan.
skolan idag var rätt så chill, hade tema, mentorstid och seda idrott och då dansade vi
emilia och emilia tog hand om lektionen och var jätte duktiga och det var riktigt kul att dansa
vi dansade til michael jackson - beat it. riktigt kul!
vid 1 hade jag omprov på matten och det kändes sådär, hoppas verkligen jag får godkännt nu
annars vet jag inte vad jag gör..
kom hem vid 3 nån gång och pluggade lite till kommunikationsprovet som vi har imorgon.
sedan somnade jag och vaknade vid 7, har precis käkat och ska böjra plugga snart ingen och
sedan ut och springa med lisa. har igentligen fotbollsträning idag men eftersom att min astma har blivit värre
så är jag inte med på torsdagsträningarna för då tränar vi fys och det klarar jag typ inte pga av min astma..
så lisa och jag drar ut och köttar i våran tackt istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0