11 mars

solen skiner eller snarare den sken. nu är det en tråkig mörk färg på himelen men är glad ändå det har ju varit ett så himla underbart vårväder idag !! såg blommor när jag var påväg hem idag snacka om att jag blir happy
idag slutade vi tidigt i skolan kl12, drog till stan och käkade med emilia,emilia och lina sedan fick vi med en shopping runda också.
har precis städat mitt rum så nu är det rent och fint tills imorgon då tjejerna kommer på middag
ska dra mig hem till lisa snart och sen får vi se vart våran kväll börjar och slutar
ledig måndag och tisdag inte fel någon stanns !
dagens outfit: tröja - monki  , svart transparant skjorta - gina tricot  , lackleggings - gina tricot  , skinnjacka - vero moda


mitt fynd på stan idag, två cola och ett par fulsnygga glasögon kände att dom var kult !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0