värsta hårfärgningen i hela mitt liv..

lisa kom över till mig för att hjälpa mig och slinga mitt hår, vi skulle slinga med hjälp av en sån där mössa så att man får gämna slingor. mmmmmm det var det hemskaste jag varit med om nästan alltså , fyfan vad ont det gjorde när hon skulle pressa ut små hårslingor genom mössan som var typ trasig.
så jag satt och tjöt inne i badrummer för att det gjorde så ont.. haha klenis jag vet, men det var en HEMSK upplevelse jag lovar.
sen var det dags för att lägga i färgen i håret då.. men nae då var det alldeles för lite färg så det täckte ju inte äns halv av alla slingor vi gjorde, då fick jag panik och då lisa fick tvätta ur färgen med en gång.. problemet var ju bara att mitt hår fastnade i mössan och att hela mitt hår var en ändå står tova !!
tillslut fick jag äntligen av mig den jävla mössan och sprang ner till duschen och hällde i tonvis utav balsam , stod i duschen i minst en halv timma för att få ut toverna i håret , det slutade med att jag fick dra bort och klippa bort lite av håret eftersom toverna inte gick att få bort, så nu verker hela min hårbotten men tovfri är jag äntligen iallafall!
hmmmm jag säger bara aldrig mer slingmössa !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0