tuta och kör

goddag lördag
igår var vi hos pontus på fest , sjukt lyckad kväll och natt med ett gäng riktigt trevliga människor !
festade hela natten i princip, tog 06.00 bussen till stan, blev frukost på donken med lisa , ted och teddy
sedan vandrade vi ner till resecentrum och tog 07.05 bussen hem till åby. landade i min säng ca kl 8 och somnade direkt, vid 2 kom pappa upp och väckte mig. nu har jag duschat och känner mig lite mera levande än vad jag gjorde i morse. ska snart börja fixa mig igen och sedan drar vi hem till jenny för tjejmiddag med bästa brudarna.
har ingen kamera för tillfället så blev inga bilder , men bella tog några så lägger kanske upp dom när jag får tag i dom, så får bli en bild på pontus från förra gången vi var på fest hos honom.
tack för en grym kväll ponta och alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0