känns rätt okej

var och badade med syster och hennes kompisar förut.. har ju inga egna vänner så vad ska man göra liksom ?
haha nae men alla mina vänner har ju jobb så vad gör man inte för lite sällskap ;)
skulle ha åkt in till stan och fikat med bella och fredrika men kände att det blev lite kort om tid så får bli en annan dag.
fick hem mina betyg idag också, sjuukt glad jag blir när jag fick MVG i idrott och hälsa A, friskvård A.
VG i datorkunskap och estetisk verksamhet. lycklig tjej!
nu ska jag snart äta middag och sedan ska jag ut och gå med min saknade vän mattias, vi har en hel del att prata om han och jag. ha en fin kväll alla.

Kommentarer
Postat av: linis.

härliga betyg vännen!!!

vi måste ses nu under sommaren ocksåå!! =)

2011-07-06 @ 22:54:24
URL: http://decemberbarnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0