im gonna fuck you.. softly

godmorgon godförmiddag.
hade en riktigt trevlig kväll igår , först tjejerna hos jenny där vi käkade pizza osv. sedan drog vi oss vidare till jonas där det var lite chillfest riktigt roligt att träffa gamla godingar igen.
lisa och jag tog halv 2 bussen hem, hade sett fram emot att få sova i min säng men när jag kommer dit så sover stefan där ( vi hade gäster över natten ) så sprang ner till mamma och pappa och var skit arg för dom visste ju att jag skulle komma hem.. ingen plannering över huvudtaget, sjuukt arg var jag kan ja lova ! så natten fick jag tillbringa mellan mamma och pappa. woho! ae men när jag väl somna så sov jag gött.
nu är familjen och spelar minigolf.. dom väckte mig imorse men jag var helt död och orkade inte gå upp. men nu ångrar jag mig jätte mycket vill också spela .. fan vilka problem jag har haha.
nae  nu ska jag äta frukost kram på er
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0