all night long

sorry för jag inte har bloggat idag, men har inte riktigt orkat och inte haft tid heller.
igår var det som sagt fest hos twinzen nilsson. amanda,bella alicia och jag åkte till kimsta runt 6
blev en sjuuukt bra kväll/natt, jag stannade som sagt kvar där hela natten. party all night long helt klart!
somnade på golvet vid 6 med dunkande musik runt omkring mig. vaknade upp fyra timmar senare då alla andra också hade vaknat. de gänget människor som var kvar vi drog ner till pizzerian och käkade fyfan så gott det var!
taack sara och matilda och alla andra för en grym kväll!
nu på kvällen har jag varit ute på petterslund och åkt fyrhjuling och haft det lite roligt. nu ska jag se film mer syster sen sova nattii.
bilder från igår.


sara och alicia


matilda,clara,becca, erica


erica, steffe, matilda, becca


amanda, clara


ida,matilda, erica


erica,clara,challe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0