12 juli

sov hos älsklingen inatt har hjälpt honom att packa lite till USA resan, idag gjorde vi inte så mkt cyklade och handlade och typ glodde på film. jag drog in till stan vid halv 5 och mötte upp simon och bella och så tog vi en fika på coffé house sedan tog jag bussen hem och fick skjuts av mattis upp för backen haha snäll vän man har.
nu ligger jag i sängen och har lite panik ifall jag ska åka tillbaka till söderköping eller inte, får inte tag i mina vänner så vet inte ifall vi ska åka dit eller inte och bussen går liksom om en halv timma.. FUCK
får se hur det blir men verkar som att det blir att stanna hemma ikväll som det ser ut nu..
men sånt man märker, nu ska jag göra ett sista försök att få tag i dom. godnatt osv ! hih PUSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag har en fråga angående shortsdressen. Är det en vit du har eller rosa? Jag köpte den vita och den är så genomskinlig i röven så vågar inte använda den. Något tips??

2011-07-15 @ 00:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0