wild child

kom hem från stan vid 7 ungefär, blev en trevlig sväng på stan med trevliga killar
kom hem och då hade mamma lagat köttbullar,potatis och sås mmmm så gott hihihi
måste också säga att fasiken så kallt det är ute!? jag menar det ska ju börja gå mot vårtider och det vill säga värme
men icke blir tydligen bara kallare KUL, jag vill liksom ha vår och sommar!!
aja vad kan man göra åt saken, man är ju inte gud likom.. men finns ens gud?  ae jag vet inte
nu ska jag jag sätta mig vid tv och glo film och sen sova tidigt och imorgon ska vi se på bio med klassen ''i rymden finns inga känslor'' och efter det slutar vi, cirkus 12
sooooft dag jag tack!
w

Kommentarer
Postat av: Henka :DD

Ey sött smile. Annars så tänkte jag säga att du är en jävla pajas som inte gör ett inlägg som inkluderar mig :O <3

2011-01-26 @ 23:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0