tiden 2010

nu kommer det lite bilder från året 2010















var på kinarestaurang, johan och jag blev proppmätta haha.


övade inför julavslutningen


sara och linna på vollybolltuneringen


var utklädda till troll på 14manna


ett jobbigt avslut av bästa klassen.

saknade hulta tiden


jag och mina saknade tjejer på min 16års dag


en spontan kväll med emma


mycket fotboll, vi började satsa på vårat damlag


lovisa jessen och jag


mycket moppe åkande


vi tjejer var med på åby lucia, en dag man aldrig glömmer sjukt kul hade vi.


myste med dom underbar vargarna


emma och jag skulle ta vårat första dopp i maj nån gång men det blev aldrig av hah


lisa och jag tog en tripp till gransjönäs en härlig sommarkväll





picknik vid lugnet med trevliga människor




linna och jag, en mysig midsommar med mina fina vänner!




lovisa och ebba på smedbyberget i somras


åt pizza med tobbe och lisa


lisa och jag cyklade en hel del till eneby


fest med frugan


party hos robin


lärde känna riktigt trevliga folk denna kväll!


jag och fille hos madde på förfest


en galen kväll hos mig med fälton,jimmie och emma


fredrika och jag


firade becca som fyllde 17 år


bästa sommaren på gotland med min bästa emma!

orkar inte lägga in mera bilder nu, kommer kanske flera en annan dag


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :) har två frågor :)

vart har du köpt de två solglasögonen du har på bilderna?

skulle inte du kunna starta en bloppis där du säljer allt du inte använder :) kram:)

2011-01-07 @ 22:31:56
Postat av: ellen

haha vilka äckliga bilder på mig ;o <3

2011-01-08 @ 16:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0