gott nytt år då !!

gårdagen/ natten spenderades i smedby med trevliga människor, lisa och jag kom hem till mig runt 3 kanske då blev det att laga nudlar( det godaste jag ätit typ ) så himla gott att äta när man kommer hem så sent efter en fest
sedan däckade vi i sängen och vaknade gång på gång av att vi var törstiga och sedan kunde inte jag sova pga att lisa snarkade.. så blev inte mycket sömn inatt kanske max 4 timmar
så idag har lisa och jag bara slöööööat himla mycket käkat kebabrulle och cola och kollat film, så det ska vara dagen efter nyår liksom
ja nu är det 2011 också känns så märkligt att det är nytt år och allt nu.
dags att göra detta år till nått bra, men många nya möjligheter
pussshej från en trött tjej
mina härliga tjejer igår <3

Kommentarer
Postat av: bella

Ni är så jävla bäst! <3

2011-01-01 @ 21:36:40
URL: http://bellaandeersson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0