ge mig eld

goooodheejsan på er
skolan idag var rätt okej , hade idrott och lärarna busade lite med oss hahahah lite roligt sådär
skulle egentligen ha slutat kl 12.15 men eftersom vi hade möte om de individuella valen som vi ska göra i 2an och 3an så slutade jag halv 3.. lite suck på det
men det gäller framtiden så det var bara att bita ihop
efter skolan drog jag till stan och mötte upp emma och vi tog en lååång fika sedan kom också cissi så vi satt där ett bra tag och snacka massa skit det gillar vi!!
nu sitter jag här vid datan och lyssnar på lite musik, blir snart att äta lite kladdkaka som pappa visst INTE hade bakat utan köpt, okej jag är inte förvånad pappa kan ju inte baka satte
och ska också kolla på när sverige spelar handboll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0