FREDAG

fredag idag äntligen helg!
skolan idag var lite seg och kändes riktigt lång även om vi slutade kl 12
efter skolan satt jag kvar i skolan en timma och väntade på mamma eftersom jag skulle ha utvecklingssamtal kl 1
efter det åkte mamma och jag till hennes jobb för hon skulle hälsa på sina arbetskamrater och efter det skjutsade hon mig till stan där jag mötte upp lisa och vi tog en fika
sedan mötte vi mupparna flaxen och tjerna och då gick vi med dom på staden ett tag
sedan åkte lisa till mimmi och jag mötte ida och vi gjorde lite ärenden tills imorgon
nu sitter jag hemma själv i mitt kök och dunkar musik och väntar på att emma ska komma så ska vi börja med maten och sedan blir det att chilla och svulla ikväll, det är aldrig fel såhär på en fredagskväll.
emilia och becca idag på lunchen
och så var det pannkakor och det är ju inte det godaste... ( jag vet jag är annorlunda.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0