25 januari

pallrade mig till skolan idag trött och seg som jag var..  och skolan var som alla andra tisdagar seg och tröttsam hih

vi satt och diskuterade på rasten att man gör ju samma sak hela tiden .. man: vaknar-går till skolan-är i skolan-åker hem från skolan-äter- sover, och så håller det ju typ på i flera år,haha lite hemskt ändå
aja nu sitter jag här i mitt kök och käkar nudlar, alltså mmmm så gott det är
men inte nyttigt icke sa nicke, så blir väl kanske att springa en runda sen och bränna lite fett!!

Kommentarer
Postat av: wajki

...för det är ju så enormt mycket fett i nudlar! sjukt mycket transfetter! massvis med protein, som att äta en hel häst ungefär. och fruktansvärt proppfulla kalorier ;) inte det minsta tomma. fnissssssss :D

2011-01-25 @ 23:18:57
URL: http://franskakyssar.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0