18 januari

idag åkte jag med ida till hennes skola där jag skulle sitta hårmodell, blev klippt och hon färgade även mitt hår
det blev skit snyggt ( färgade en rödare ton på håret ) den tjejen vet vad hon gör alltså hihi. taack gumman !
sedan åkte jag hem eftersom att jag inte hann till sista lektionen i skolan.. så jag gick hem till lisa där vi käkade underbart goda nudlar , sedan åkte vi in till staden och fikade med grabbarna grus och gick omkring lite
efter det åkte lisa och jag hem och då blev det en jogging runda med alva och lisa mycket skönt
var även ute och träffade pontus ett tag, och nu är jag hemma och ska ta och sova. fick reda på att jag har sovmorgon till 11 imorgon HAPPY
så puss och godnatt på er !
amandababy och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0