12 januari

i morse var bussen försenad så fick lite panik när jag kom till skolan 8.10 då vi skulle börjat, men eftersom jag är knäpp och inte kollat på schemat så började vi tydligen kl 8.30 så jag behövde ju inte alls springa från bussen och till skolan.. suck
aja rätt så seg men ändå slapp dag i skolan idag, slutade 15.30 och känner att man bara vill lägga sig i skåpet och sova, men nej då måste man ta bussen hem och den resan tar ju drygt en timma från att man går från skolan och klampar in i sitt hus . men så är det att bo i åby och jag gillart iallafall oftast ;)
nu sitter jag här vid min dator och bloggar lite som ni säkert märker, väntar på att mamma och pappa ska komma hem från affären då vi ska käka bakadpotatis osv gott !
hoppas ni har haft en bra dag allesammans pusspuss
me today

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Fulunge...suck <3

2011-01-13 @ 21:59:10
Postat av: bella

fina du <3

2011-01-19 @ 11:31:27
URL: http://bellaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0